Daily Express

' Hoia eemal, Suurbritannia on täis ! ' ütleb isehakanud 'Maailma suurim ajaleht'. Kuid kui Victoria Beckham muutub väiksemaks, võib meil olla ruumi veel ühele.
Selle võitmiseks peate selle keerutama
Pool
Ikoon media.svg
Peatage pressid!
Me tahame pilte
Ämblikmehe oma!
  • Ajakirjandus
  • Ajalehed
  • Kõik artiklid
Lisa! Lisa!
  • WIGO maailm
Nad siiski põhjustavad rinnad .

The Daily Diana Express on rassistlik Väike Englanderi kaltsukas on kurikuulus konservatiivne Briti tabloid ajaleht.


Sisu

Ajalugu

Paber asutati 1900. aastal, kuid jõudis 1916. aastal, kui selle ostis kanadalane Max Aitken, kes peagi Liberaalne peaminister David Lloyd George, saades teabeministriks ja omandades tiitli Lord Beaverbrook.

1931. aastal Konservatiivne Peaminister Stanley Baldwin ründas Beaverbrookit ja Daily Mail ülemus Lord Rothermere, öeldes: 'Mida nende dokumentide omand soovib, on võim ja võim ilma vastutuseta - hooraja eelisõigus läbi aegade.' Sel ajal üritasid lehed Baldwini asemel konservatiivide parteis võimule saada omaenda kandidaate.


Aastal 1936 oli see enimmüüdud ajaleht maailmas, tiraažiga 2,25 miljonit; selle müük ulatus 1949. aastal 4 miljonini.

Toimetuse seisukohad

Ajalooline

1933. aastal, kui natsirežiimi väliskriitikud juhatasid a Saksa kaupade boikott ,Ekspressjooksis pealkirjaga: JUUDEA DEKLARISS SAKSAMAA SÕJAS!Juudid kogu maailmast ühinevad tegevuses . See pealkiri on endiselt laialt levinud valge natsionalist ja antisemiitlik ajaveebid ja Piibli paiskamine veebisaidid Internet as vaieldamatu tõestus selle Juudi päevakava sundida lääneriike Saksamaa eest sõtta, hoolimata sellest, et see on veidi rohkem kui tabloidne sensatsioonilisus.

Paber väitis a ristisõda eesmärgil, logona ristirüütlirüütlit, kuigi BBC väitel ei olnud selle kampaaniatel alati soovitud mõju. [Selle] rünnak leiboristide partei vastu 1945. aasta üldvalimistel pealkirjaga Natsionaalsotsialistid pidasid mõned abistavat nende võitu kindlustama, samas kui küünikud ütlesid, et ükski põhjus pole tegelikult kadunud enne, kui seda on toetanud Express. Samuti omandas see maine selliste ebasoovitavate uudislugude mahasurumisena nagu Edward VIII ja Wallis Simpsoni vahekord ja Churchilli insult 1949. aastal.



1950. aastatel töötas lehes silmapaistev Briti fašist A. K. Chesterton kirjandusnõuniku ja kolumnistina; Chesterton kirjutas kummituslikult ka Beaverbrooki autobiograafia.


1990. aastate lõpus proovis ta lühidalt vasakpoolset positsiooni toimetaja Rosie Boycotti käe all, kuid muutus peagi tüübiks, kui 2000. aastal ostis selle pornograaf ja wannabe-meedia suurärimees Richard Desmond.

Kaasaegne

Daily Express Internetis on nagu Daily Mail online, kuid veelgi hoogsam ja sensatsioonilisem. Artiklid on lühikesed ja sisu puuduvad ning pealkirjad kapitaliseerivad juhuslikult sõnu, et rõhutada seda, mida PEAB uskuma. Pealkirjad moonutavad sageli tõde ega sarnane alloleva artikli sisuga. 13. jaanuaril 2018 hämmastav pealkiri ' NASA tulnukate sisseastumine: Kosmoseagentuur paljastab pommivideos 'me ei saa neid varjata' 'ei paljastanud tegelikult' täielikku avalikustamist ', mida UFO-loonid olid pikka aega ennustanud (sageli Expressi kommentaarides), vaid oli intervjuu NASA abidirektoriga, kes ütles, et teadus on nii avatud, et kõik tulnukate avastused on teada kõike ja seda on võimatu varjata. Teisisõnu, pealkiri soovitas teadlikult tõele vastupidist. See on Expressi võrgus väga levinud praktika. Igal nädalal või kahel rakendatakse seda lugude kohta Yellowstone'ist, mis on nende üks Doomsday ähvarduse lemmikallikaid. Pealkirjad, näiteks Yellowstone HOIATUS: Teadlased paljastavad Yellowstone'i uues uuringus kohapeal ‘TIPPING POINT’. KOLLAKIVI rahvuspark seisab tulise katastroofi äärel, hoiatasid teadlased 'koos purskavate vulkaanide piltidega võib jätta mulje, et hävitav purse on kohe käes. Kuid nagu iga sellise pealkirja kasutamise korral, viitab see tegelikult võsapõlengute ja kliimamuutuste ohule, mis muudab metsamaa rohumaaks. Vt ka: Yellowstone'i vulkaan: Miks tuhanded loomad lahkuvad aktiivsest supervulkaanist? Tuhanded Yellowstone'i põlisliigid rändavad aktiivsest supervulkaanist eemale, on teadlased suurejooneliselt teatanud , mis viitas põdra iga-aastasele rändele, mitte mingile peatsele loomade poolt tunnetatavale katastroofile.


5. veebruaril 2019 jooksid nad murettekitava pealkirjaga ' St Helensi mäe purse Hirmud: vulkaaniekspert hoiatab: 'Ma pole kunagi midagi sellist näinud' '. Artiklit lugedes selgus, et ekspert kirjeldas 1980. aastal vulkaani puhkemise ajal nähtut ehk teisisõnu „meenutades” ja mitte kuidagi „hoiatades”.

Paljud artiklid põhinevad täielikult ühe arusaamatul või informeerimata inimese arvamusel Internetis, mitte millelgi, mida tavaliselt peetakse oluliseks, nagu faktid. Peaaegu iga nädal on artikleid, mis väidavad, et NASA varjab veel ühte Marsi fotodel märgatavat tulnukate fossiili või artefakti, mis põhineb ainult tema ajaveebi ühe obsessiivse UFO väitel (vt allpool 'Woo'). Dramaatiline pealkiri, milles väideti, et Yellowstone hakkab õhku lööma, põhines lihtsalt Ühe teadmatu inimese kommentaaridel Redditi kohta: „Teadlased ütlevad, et kuigi vulkaan on hilinenud, ei purseta see tõenäoliselt meie eluajal. Isegi kui see peaks purskama, peaksime kõigi tapmisvööndis olevate inimeste evakueerimiseks olema ette nähtud kuni kaks kuud ette nähtud hoiatusi. Kuid selle asemel, et kõiki kaks kuud ette hoiatada, mis siis, kui teadlased seda ei tee? Mis siis, kui valitsus ei hoia plahvatuse eest ette ja tegeleb pärast puhumist lihtsalt tagajärgedega? Valitsus ei hoiata inimesi purske eest, sest logistiliselt on lihtsam toime tulla väiksemate ellujäänute suurusega. ”. Teisisõnu, potentsiaalselt võib üldse millestki saada Daily Expressi veebiartikkel, kui keegi esitaks sotsiaalmeedias mingisuguseid nõudeid, ükskõik kui hajutamata.

Frank Hoogerbeets, teine šarlatan kes esitab Expressi veebisaidile mõnikord igapäevaseid artikleid, peab veebisaiti, väites, et oskab maavärinaid ennustada. Ta esitab sensatsioonilisi väiteid eelseisvate katastroofiliste maavärinate kohta, mille Express saab šokeerivateks ja dramaatilisteks pealkirjadeks: ' Maavärin HOIATUS: veebruari lõpuks on „MEGA-THRUST streikima“. MEGA-TRUST maavärin võib järgmise paari nädala jooksul meie planeedi hingepõhjani raputada '; ' Maapinna lõhestav maavärin võib tabada 21. veebruariks - šokinõue '; ' Maavärin HOIATUS: JÄRGMISEL NÄDALAL lüüa täiesti hävitav värin - šokinõue. Nädalavahetusel on ennustatud POTENTSIAALSELT tsivilisatsiooni lõppevat maavärinat ',' Maavärin HOIATUS: 26. veebruariks tabatud NINE magnituudi värin - šokinõue. PÕHINE maavärin on 26. veebruariks teel ja see võib ühilduda registreeritud kahe suurima värinaga '; ja nii edasi. Ühtegi neist sündmustest ei toimu kunagi ja seda isikut on juba ammu tunnustatud šarlatanina, kuid Express loob õnnelikult tema woo-st artikleid ja teatab tõelistest maavärinatest Richteri skaalal kuni 3 (st väga väikesed), et seal soovitada ole selles midagi.

Sarnaselt kõigi parempoolsete meediumidega on fetišis sõjavägi oma kergesti juhitavate lugejate jaoks. Nii tabas lugu haavatud vangi mõrva eest vangi pandud Suurbritannia kuninglikust merejalaväelast raevukaid kommentaare, et ta oli kangelane, kuna tappis vaenlase, vang oleks ta tapnud, kui tal oleks selleks võimalus, et oleks pidanud rohkem tapma ja nii peal. Erinevalt jutust Pakistani sõduritest, kes peksid vangistatud India pilooti 2019. aasta konflikti ajal: 'Genfi konventsioon, vangide väärkohtlemine'; 'Paljud neist riikidest on end konventsiooniga siduvaks kuulutanud, kuid pole seda kunagi järginud'; 'Te ei pea seda meile ütlema, me teame, kuidas islami kangelased vangidesse suhtuvad.'


Iga paari päeva tagant loevad nad artikleid Michael Schumacheri kohta, pealkirjade kohaselt väidavad nad, et neil on tema tervise kohta UUED ILMUTUSED või PÕHJALT UUENDUS tema seisundi kohta. Eranditult on artiklid sisuliselt samad - Schumacheri pere või mänedžer ütleb, et nad tahavad privaatsust ega räägi temast. Vaata näiteks ' Michael Schumacher SILENCE BROKEN: suurem uuendus haldurina avab F1 tähe tervise '.

Kooskõlas selle ilmse sooviga oma vänt üles tõmmata Brexiter lugejad mõrvarlikuks raevuks, pani see lugud, millel polnud midagi pistmist Brexitiga, justkui oleksid. Väikesest saarest, mille looduskeskkonna kaitsmiseks oli päevasele külastajate arvule seatud piirangud, teatati teadlikult eksitava pealkirjaga. ' TURISMIVAHEND: Britid vajavad Kanaari saare külastamiseks või trahvide eest luba '. Sellel oli soovitud efekt, mis vihastas lugejaid, kes arvasid, et see on EL, kes taas britte valib.

Teades, et paljud lugejad on mütsikübarad ja / või apokalüptilised piiblilugejad, teatavad nad igal aastal looduslikest putukaparvedest kogu maailmast, kasutades vastuste käivitamiseks selliseid sõnu nagu ARMAGEDDON, BIBLICAL, APOCALYPSE ja PLAGUE. Pealkiri: ' MAAILMA LÕPP: Egiptuse 'piibellik' jaaniusside katk sütitab apokalüptilist HOIATUST. Egiptusesse suunduv PÕHJALIK „piibli mõõtmetega” katk on tekitanud muret, et maailmalõpp läheneb kiiresti, on piibliekspert šokeerivalt hoiatanud. Jaanitirtsude katk, mida pole nähtud kristliku Piibli päevilt, levib kulutulena Aafrikas, Punase mere rannikul ning Egiptuse ja Saudi Araabia suunas. .

Piibli prohveteering ilmub ka veebisaidi peavoolu jaotises „Uudised” nende artiklite seas, mis on sama faktilised kui Express suudab. Nii näete pealkirju Brexiti, ilma ja kuningliku perekonna kohta: Jeruusalemma kolmanda templi prohveteering: kuidas kolmas tempel käivitab MAAILMA LÕPPU. Jeruusalemma kolmas tempel on läheneva apokalüpsise prohvetlik märk, on maailmalõpu jutlustajad hoiatanud, kui kuulujutud levivad juudi palvemaja ümber ehitamas. '. Sellised artiklid on kord nädalas ja mõnikord ka igapäevaselt.

Nagu kärbsed ümber värske koeramuru, tähendab lõputu pakkimise ja rassistliku jama pakkumine seda, et Expressi veebisait meelitab häiritud lugejaid kogu maailmast. Paljud usuvad, et juudid ja / või vabamüürlased juhivad maailma või plaanivad mõnda ülevõtmist tulevikus, kuid üks vaba mõtleja otsustas, et see oli transseksuaalid kes kontrollisid meediat, poliitikat ja kuninglikku perekonda ning et mehed, kes väidetavalt olid mehed, olid tegelikult naised ja vastupidi. 'Deemon Trannees kasutab oma viiendat kontrollitavat meediumit, et jätkata magustoidu tekitamist ja kaose tekitamist', soovitas ta ja: 'Kui teil on hunnik desseevinguid, liiiiing Tranz.gendur Baphomet Saytun kummardab TRANNNNEEEEZ-d, kontrollides panku ja põhjustades kaose mängimist teie Brexitiga, mida veel oodata võiks? 'Ta ei pruugi siiski olla kõige kiiremini ekspressitud lugeja.

Veebiversiooni lugejad kipuvad olema ilmselgelt rassistlikumad ja kergekäelisemad kui isegi Daily Maili lugejad, paljud neist panevad endale Brexitile viitavad kasutajanimed, vihkavad EL-i või ultraratsionalistlike teemade variante. Artiklid loobuvad sageli faktidest, pakkudes selle asemel arvamusi, mis lähevad kokku lugejaskonnaga ja mis on mõeldud nii lugejate kallutatuse kinnitamiseks kui ka apoplektiliseks suus vahutavaks raevuks. Pealkirjad on selle eesmärgi saavutamiseks sageli teadlikult sõnastatud: kuum ilm pole tingitudsoeSuurbritanniasse saabuv õhk, kuid AAFRIKA õhk.

Lugejate kommentaarid on sageli varjatud rassism, välja arvatud juhul, kui need on ilmsed rassismid. Paljud kommenteerijad avaldavad avalikult toetust paremäärmuslikele ja uusnatsirühmadele ning teevad enesekindlalt uudistes rasside mustandit. Kui Gdandski linnapea pussitati, öeldi artiklis 14. jaanuaril 2019 lugejatele, et linnapea on edumeelne, toetab geide õigusi ja ründaja on vägivaldne süüdimõistetu, kes süüdistab linnapea parteid tema vangistamises. Sellele vaatamata lisasid lugejate kommentaarid neid, mis viitavad sellele, et ründaja oli vägivaldne vasakpoolne, kes oli linnapead pussitanud parempoolse natsionalisti olemise pärast või et ta oli moslem, kes ründas kristlast. Üks soovitas, et minevikus (st müütilisel ajal enne sisserännet) ei kasutanud inimesed kunagi nuge ja teine ​​„lootis” (pilgutas, pilgutas silma), et midagi sarnast ei juhtunud Londoni linnapea (ja vihkamisfiguuri DE lugejatele) Sadiq Khaniga. Järgmisel päeval, kui lugejad olid lõpuks aru saanud, et linnapea oli vasakpoolne, nende sümpaatia aurustus, kuid mõned uskusid ründajat siiski moslemiks.

2019. aasta jaanuari artikkel DNA teadlaselt James Watsonilt aunimetuste äravõtmise kohta, öeldes, et mustanahalised on vähem intelligentsed kui valged, oli entusiastlikult nõus, et jah, nad olid ja ei vajanud selle tõestamiseks teadust, lugejate poolt, kes olid vihased vasakule teadlased valetasid „tõelise tõe“ varjamiseks. Daily Express lubas neil innukalt valgeid ülemvõimu esindajaid rõõmuga öelda peaaegu kõike, mida nad tahtsid. Kummalisel kombel lükkavad need Daily Expressi lugejad, kes soovivad nii aktsepteerida teadlase sõna musta IQ kohta, kindlalt kogu muu teaduse, eriti seoses globaalse soojenemisega.

Nagu Daily Mail ,Ekspresson tavaliselt otse välja öeldud Euroopalik sisseränne , kurdab traditsioonilise allakäiku Tuumperekond ning on äärmiselt kriitiline ebakonservatiivsete ja mitte-brittide „väärtuste“ suhtes. Peamised uudisteartiklid sisaldavad sageli oma lugejaskonna telefoninumbreid, et nad saaksid oma arvamust artikli teemaga seoses tekstisõnumiga saata. Need tekstiväljad on tavaliselt küsimused, mis sarnanevad järgmisega: 'Kas Suurbritannia peaks lahkuma Mina ? ' ja 'Kas peaksime sulgema sisserände Ühendkuningriiki?' Pole üllatav, et need küsitlused toovad tulemusi 90ndate aastate kõrge protsendi vahemikus, mida lugejad peavad tõestama, et nende vaated on nii kehtivad kui ka peavoolus.

Ekspressajakirjad avaldavad ka punase ülaosaga tabloidi (st veelgi prügikastilisema ja sensatsioonilisema)Daily Star.

TheEkspressjaTäht, koos mõne muu punase tabloidiga ( Päike , Maailma uudised ), on märgitud inimeste huvijuttude haiglasest lüpsmisest võimalikult suure läbisõidu eest, eriti teadmata kadumise või mõrvati lapsed . Kuigi võib pidada kiiduväärseks jätkata avalikkuse tähelepanu lahendamata lapse kadumise eest, on Madeleine McCann 2007. aasta puhul keerles enamik pealkirju vanematele esitatud sensatsiooniliste süüdistuste ümber. Isegi 2009. aastal on sensatsioonilised pealkirjad enamasti seotud spekulatiivsed üksikasjad ja süüdistused jätkas peaEkspressEsilehekülg. Madeleine McCanni juhtumi selline kajastamine viis lapse vanemad kohtusseEkspressjaTähtlaimamise eest süüdistustes nende osaluses tema salapärases kadumises. Esilehe kõige hullumeelsemate ja tühisemate asjade sensatsiooniliseks saamine jõudis tõenäoliselt oma tippu a-gaPühapäeva ekspressaruanne, et Dunblane'i veresaun häbistasid oma surnud sõprade mälestust ... tehes seda, mida teevad täiesti tavalised 18-aastased, näiteks aeg-ajalt vandudes ja juua natuke.

1980. aastate eluasemebuumi ajalEkspresskorraldas lugejate konkursi 'võita 125 000 naela hüpoteek'.

Veebiversioon on clickbaiti pealkirjade all halvasti kirjutatud lugude murettekitav segadus, 2018. aastaks peamiselt vaid käputäiel teemadel - Brexit, ilm, Briti kuninglik perekond, Donald Trump, kuritegevus ja moslemid (viimased kaks teemat teatasid sageli koos). Samu lugusid korratakse kogu veebisaidil mitu korda, pisut erinevate pealkirjade ja piltidega ning absurdsel määral, nii et Londoni linnapea Sadiq Khani Twitteri-vaenu Donald Trumpiga korrati samal päeval üle 40 korra ja orkaani Firenze üle 60 korra. . See saavutas haripunkti 13. detsembril 2018, kui Brexit ilmus 86 eraldi artiklis, jättes peaaegu mitte millekski muuks ruumi. 3. veebruaril 2019 ilmus imelikult Suurbritannia uudistesaidi jaoks, rääkimata USA omast, 17 eraldi lugu Punxsutawney Philist, maapõhjast, kes ennustab talve lõppu. Lisatud pealkirjad, ' Nurmenukupäev 2019. aasta tulemuste otseülekanne ja mitu varianti teemal „Kas ta nägi oma varju? Mida ta ennustas? Kes ta on?'

Pealkirjad räägivad sageli sellest, kuidas mis tahes diplomaatiline vaidlus põhjustab 3. MAAILMA SÕDA, sel määral, et pealkirjas on terve kategooria artikleid. Kuigi artiklid näitavad tavaliselt rida, näivad artiklid ise mõnikord olevat vigase arvutiprogrammi kirjutatud. 2018. aasta novembri artikkel vulkaanipurske kohta ütles: ' Hirmuäratav tektooniline ekraan salvestati tundide kaupa ja sellest kujunes välja hirmuäratav ajavahemik '. Teine ütles: Välk tabas ka Kyushu lõunaosas asuvat aktiivset vulkaani, kus elab üle 600 000 inimese. Tippkohtumisel tekkinud paks suits on jõudnud üle 4000 meetri ja reostab jätkuvalt Vaikse ookeani saart. Öises taevas, mida on näha miilidelt, domineerib punakas alumiiniumhoidik '.

10. detsembril 2018 loeti artiklit F-35 hävitaja kohta,

' Temperatuurid Celsiuse järgi TÄNA KOKKUVÕTE Kuigi USA tootjad Lockheed Martin ütlevad, et seda tuleks regulaarselt teenindada, ütles RAF-i allikas, et kogu õhust pihustamine võib olla vajalik pärast iga lendu. Loodeosa: Varajane hoovihm on kergem, kui jätate selle enamasti päikese käes kuivaks. Värsked loodetuuled. Kõrge 9C (48F). Ida-Anglia: hoovihm. Kuivemad tuuled. Põhja-Iirimaa kõrgeim temperatuur 9 ° C: Eriti pärastlõunal on oodata hoovihma. Mõõdukas tuul. Kõrge 8C (46F). 'Ilmselt tuleb see olukord enne lennuki operatiivteenistusse asumist parandada,' ütles allikas London / South kuiva ja pilves. Vilgas Wales: Hajus hoovihm, hommikuti on tugev. Natuke päikest ka. 'Mõõdukas lõunaosa: lisades juba varakult loitse, et kaitseminister Gavin Williamson ja RAF-i õhupeaülem marssal Sir Stephen Hillier olid alati probleemist teadlikud olnud. Suurbritannia võttis F-35B Lightnings esialgse partii kätte juunis. Päikeselised perioodid ja hiljem hajutatud. Värske loode suunas (48F). Lockheedi asepresident Jeff Babione tunnistas: 'Me kriimustame tahtmatult kattesüsteemi ja peame selle üle värvima.' Looderannik: see on segatud päikeseliste ilmadega ja need on enamasti kerged. Mõõdukas läänetuul. Kõrge 10C (50F). Teine ettevõtte pressiesindaja ütles: „Salajane hooldus F-35-l on ida pool: varajane hoovihm, seejärel päikeseline ilm ja kohatu tuul. Kõrge 11C (52F). hoovihma, seejärel keerates kuivaks uduseks päikesepaisteks. Värske loode edelarannik: hiljem on oodata niisket vihma ja hoovihma. Kuivam ja heledam hiljem. Tugev tuul. Kõrge 11C (52F). See nõuab vähem hooldust ja on lihtsam, taskukohasem ja kiiremini remonditav võrreldes varasemate madalalt vaadeldavate lennukitega. ' Kuid õhukomando Andrew Lambert, endine RAF-i kaitseuuringute direktor, ütles: 'Lockheedbe ere idarannik: Peamiselt on seal kuiva hoovihma ja ereda ilmaga, kuid varakult on vähese kerge dušiga võimalus. Mõõdukas läänetuul. Kõrge 9C (48F). 'Päikesepaisteline ja keskel. päeval, kui Martin ütleb, et praegu on parem, kuid hävitajale on sama radariprofiili andmine kui 747-le, on vaja vaid ühte kriimustust, siis võite ka mitte häirida . '

Vaatamata teatamisele jäi artikkel selles vormis üleval rohkem kui 17 tundi.

Lugejad pöörduvad veebiversiooni poole, et nende eelarvamusi kinnitada veelgi entusiastlikumalt kui paberversioonis, nende kommentaarid seda kajastavad. Igasugustest tulekahjudest teatab Express sagedamini kui varem, sest Grenfelli torni tulekahju tragöödiast saadik teavad lugejad, et neid põhjustavad „hüvitist otsivad” moslemid või määratlemata sisserändajad või 'vasakpoolsed terroristid' ja nad tahavad, et neid teavitataks igast 'krundist'. Saddleworth Mooril põhjustati tulekahju - arvasite ära! - Moslemid, sest Suurbritannia ei kasutanud kunagi varem tulekahjusid, 'ükskõik kui palju palavaid päevi meil oli'. Sama lugeja uskus, et ka kärbse kallutamist ei juhtunud kunagi enne sisserände algust, alati, kui see nii oli.

Niipea kui ilmusid uudised hävitavast tulekahjust, mis kulutas suure osa Pariisi Notre Dame'i katedraalist, leinas maailm. Kellegi üllatuseks ei teinud Daily Expressi lugejad seda. 'Viimastel kuudel on Prantsuse kirikuid palju rüvetatud, sissetungijad vajavad ruumi mošeede jaoks,' ütles üks. 'Teil on nüüd kena uus parkla, mis on järgmisel suvel turistide mahavõtmiseks valmis,' ütles teine. 'Ma naeran, kui vägivallatseja on pärit rahureligioonist' soovitas üldsegi mitte hullumeelne lugeja. Siia kuuluvad ka teised kaastunde laine kommentaarid: 'ei näe, milles kogu kära käib ... see oli vana hoone ... nüüd saate ehitada oma ida sõpradele mõisa' ... 'See ehitatakse uuesti üles mošeena '...' Kas see oli Jumala tegu või oli see üks tema Kasumi [sic] jüngritest ??? '...' Rahu ja armastuse raamatu järgijad kindlasti! Kindlasti rõõmustavad nad Ühendkuningriigis, nii et ma lugesin '...' Ekspertide arvamust, et see oli õnnetus, lugejad halvustasid, pidades kiiret kohtuotsust varjamise tõendiks. Muidugi polnud see nii kiire kui Expressi lugejad, kes otsustasid kohe, et tegemist on moslemitega.

Ekspress, olles teadlik oma lugejaskonna paremäärmuslikkusest ja nende tegelikkusest kinnipidamisest, pidas lugu pealkirjaga ' Notre Dame ei olnud juhus - miks Prantsusmaa usub, et Pariisi katedraali leek oli Euroopa 11. septembril '. Artiklit lugedes selgus, et „Prantsusmaa” ei tähendanud mitte kogu riigi elanikkonda, vaid käputäit paremäärmuslikke lonke.

Muud populaarsed teooriad, mis kunagi ei hõlmanud moslemeid, olid Prantsusmaa president Emmanuel Macron, kes tahtlikult lasi Notre Dame'i põletada, et juhtida tähelepanu tema poliitilistele probleemidele või peatada käimasolevad populistlikud protestid kollase vestiga või et tule süütas 'Poola ja Rumeenia' või 'Ida-Euroopa' töömehed, sest ilmselt nad just seda teevad. Asjaolu, et need teooriad üksteist selgelt tühistasid, ei lugenud mitte vähe; kõik oli usutavam kui „remonditööde käigus juhtunud õnnetus“. Nädal varem eemaldatud väliskujudest said paljude arvates 'kõik väärisesemed eemaldati müstiliselt vahetult enne tulekahju' ning paljude kaameravaatepunktide teleripildid, millel oli näha üks nähtav tuletõrjevoolik, olid 'tõestuseks' sellele, et prantslased lasid hoonel tahtlikult põleda. Kuidas see on seotud moslemite rünnakuga, on kellegi arvamus, kuid paljudele 'tõestas', et see oli osa Macroni kavast.

President Donald Trump kiibistas, tehes ettepaneku kasutada veepommituslennukeid, ja vaatamata sellele, et paljud Pariisi kohapealsed eksperdid ütlesid, et see variseb müürid kokku ja hävitab endiselt hoones olevad kunstiteosed, nõustusid Expressi lugejad, et tal on õigus ja et seda ei suudeta teha nagu ta ütles, oli veel üks tõestus selle kohta, et hoone hävitamine oli plaanis. Või alternatiivina, et see näitas, kui viletsad olid prantslased kõiges.

2018. aasta oktoobris hakkasid lugejad reageerima Londoni gaasivabriku tulekahjude teatele soovitada uut kahtlusalust; „EL”, kes süütas paanika ja kaose tekitamiseks tulekahjusid ja andis brittidele Brexiti eest hoiatuse, samuti vihjas, et moslemid soovivad ruumi teise mošee ehitamiseks. 22. detsembril 2018 täitusid jõulumeeleolust lugejad enesekindlalt, et Gatwicki lennujaama sulgenud droonide käitajad olid hoolimata nullist tõenditest moslemid. Varsti pärast seda andsid lugejad Andoveris maja hävitanud arvatava gaasiplahvatuse ka moslemitele, kes pomme valmistasid, hoolimata sellest, et maja elanik oli valge inglise mees. 12. jaanuaril 2019 omistasid kommenteerijad moslemitele gaasiplahvatuse Pariisi pagariäris. Paljud kaebasid, et nende kommentaarides öeldi just seda, et seda tsenseeriti.

Selle raevuka arusaamatuse maailmast võib seostada Daily Expressi ajalooga, mis on parimal juhul moonutatud või eksitav ning halvimal juhul tegelik vale. Artikkel lasteraamatute arvu vähenemisest Suurbritannia raamatukogudes kohtus lugejate endi spetsiaalsete teooriatega, miks: keegi ei räägi enam inglise keelt; „neil” on vaja ainult ühte raamatut (st Koraani); kõvakaanelised raamatud on keelatud, kuna erinevalt e-raamatutest ei saa neid ümber kirjutada, et need hõlmaksid seksuaalse sättumuse kohta käivaid vähemuste tõekspidamisi jne. Artikkel, milles käsitletakse laste tervise huvides keelustama kõrge suhkrusisaldusega teraviljad, viis ühe lugeja järeldusele, et ainus võimalik põhjus oli moslemite kallal askeldada. See ebameeldivus lapsehoidjariigi sekkumise vastu isiklikesse valikutesse vastab soovile, et BBC ja Guardian keelustatakse arvamuste avaldamise eest, mida nad peavad vasakpoolseks, ja eemaldatakse kõik vasakpoolsete veendumuste saadikud ja asendatakse parempoolsetega. tiivad.

Artiklitel on sageli paarituid nurki, näiteks teatatakse, et Fiona Bruce määrati BBC infotunni uueks saatejuhiks, kuid keskenduti sellele, kellega ta oli abielus (Pealkiri: ' Fiona Bruce abikaasa ilmutas: kellega Fiona Bruce on abielus? FIONA Bruce saab BBC infotunni uueks saatejuhiks pärast seda, kui David Dimbleby täna õhtul tagasi astub. Kuid kellega Fiona Bruce on abielus? '). Või ' DONALD TRUMP pöördub täna õhtul iga-aastases kõnes liidu osariigi kõnes kogu Ameerika Ühendriikide valitsuse poole, kuid kas ta on USA kõrgeim president? Donald Trumpi vanus ja pikkus: kas Donald Trump on USA kõrgeim president? '

Lugejad, kes kasutavad Daily Expressi maailma mõistmiseks, on kohustatud uskuma mida iganes, olenemata sellest, kas see on vale. Pealkiri, ' Meghan Markle'il on „soolise vedeliku” laps - hertsoginna nõuab, et ta oleks „kaasvanem” EI ole ema 'pälvis proua Markle'i' PC-hulluse 'nördimuse ja irvitava hukkamõistu, hoolimata sellest, et kogu asja moodustas Piers Morgan ja mitte' fakt 'mitte mingil kujul, mida mõtlevad inimesed mõistavad. Pr Markle on paljude vihaste jaoks pidev vihaallikas, tema etniline päritolu on tõeline takistuspunkt ning see kritiseerib tema välimust ja tajutud isiksust. Lugejad keeldusid uskumast, et ta on tõesti rase, süüdistades teda padja kasutamises ('tõendid' on selle kohta, et see muutis suurust, erinevalt tegelikust rasedusest, ilmselgelt) ja kulisside taga asendusainega. 'Peak loon' jõudis kohale, kui teatati, et pr Markle ja prints Harry külastavad Marokot ning lugejad uskusid, et just seal kavatsevad nad musta lapse röövida ja enda omaks anda ('Laps peab tulema kuskilt ...... liiga ilmne, mis plaan siin on ... ';' See on natuke LIIGA ilmne. Maroko on riik, mis on tuntud tr.afick.ing'i poolest; 'Maroko on riik, mille Obamad' rentisid 'välja 2 alates. Rassiliselt segatud ja inimkaubanduse keskus. Läbipaistev tegevuskava ').

Varsti pärast sünnitust jätkasid lugejad hapukalt fotode pilgutamist vihjete leidmiseks, ükskõik kui väikesed (või kujuteldavad), et kritiseerida tema kingi, riideid, kehakuju, ilmet; ja see, et prints Harry hoidis last esimesel ametlikul fotol, on tõestuseks, et ta ei hoolinud sellest enam. Prints Harry esimene lühike avaldus meediale oli Windsori lossihoovis, kuid varsti pärast rääkima asumist paluti tal paremate fotode saamiseks kolida talli ette. See oli paari Expressi lugeja sõnul muidugi tõestus, et Meghan Markle oli megalomaniak, kes arvas, et tema laps on nagu Jeesus. Ja ametlikud esimesed beebipildid tõstsid kolmelt õõtsutamata lugejalt kohe süüdistuse, et see oli tihedalt üle mähitud, et mitte seda sooja hoida, vaid varjata „fakti“, et see oli üks neist kumminukkudest ja et tegelikult ei olnud rasedust olnud .

Ekspressi lugejad suutsid vaevu maskeerida Meghan Markle'i vastu suunatud rassistlikku viha, kuid kui neid vaidlustati, eitati teda, et nende vihkamisel tema vastu oli midagi pistmist tema naha värvi ja kõigega, mis puudutas tema ameeriklast. Nad õõnestasid mõnevõrra oma seisukohta, kui nad soovitasid, et tema lapse nimed peaksid olema Winston, Mandela, Um Bongo, Ooga Booga või LeeRoy, et tal 'on tõenäoliselt afro' ja 'anda talle banaan'. Üks, näidates puudutavat muret beebi pärast, kirjutas foto avaldamisel „kahvatu, jumal tänatud”. Expressi veebisait tegi kõik endast oleneva, et kõige rassistlikumad lugejad vihkamist jätkuksid, eksitavate pealkirjade all oli mitu artiklit (vt eespool). ' Kuninglik beebi: kuidas prints Philip reageeris SAVAGE'i kommentaariga pärast ilmutuse ilmumist 'viitas tegelikult oma reaktsioonile vaid 71 aastat varem omaenda poja Charlesi sündimisel, kuid oli selgelt mõeldud lugejate rõõmustamiseks ideest, et Philip võis uue kohta teha ühe oma kurikuulsa rassistliku kommentaari, segavereline kuninglik beebi. Ja läkski.

Selle edu järel kordas Express harjutust mitme pealkirjaga, mis kõik olid teadlikult eksitavad, kuid mille eesmärk oli käivitada hämarad lugejad: Kuningliku lapse ilmutus: kuidas kuninganna pärast toitu kuningliku beebiga 'toorele naljale rääkis' [viidates prints Williamile 1982. aastal] ... Prints Philip kuninglik beebinimi ŠOKK: Kui hertsog oli perekonnanime muutmise pärast JULGE [viidates hertsogile, kes ei suutnud prints Charlesile 1952. aastal oma perekonnanime anda] ... Prints Harry HOIATAS: hertsog ohus olles pärast kuningliku beebiteate saamist - 'Palace valetab' ... ja veel mitu.

Sagedased (mõnikord igapäevased) artiklid hoiatavad asteroidide mõju ohu eest, teatades hingematvalt lugejatele, et suur kivi, mõõdetuna kahekorruseliste busside või Big Bensi kordades, tuleb Maale ohtlikult lähedale. 22. novembril 2018 jooksid nad kohutava pealkirjaga NASA asteroid HOIATUS: Pühapäeval ‘Earth Approach’ ajal on 390 JALA asteroid suurem kui Big Ben. Big Ben'i kellatornist ja Vabadussambast suurem hiiglane asteroid tõmbub pühapäeval planeedist mööda, hoiatas NASA . ' Pärast palju dramaatilisi kommentaare asteroidi suuruse ja selle kohta, kui palju kahju see Maale põrkudes teha võiks, oli kõige lõpus kinni peetud tõdemus, et see möödub 5 800 000 km kaugusel, mis võrdub ohtlikult möödasõitva autoga 'jalakäija 290 000 km kaugusel. Seda malli saab rakendada IGA Daily Expressi artiklile, mis käsitleb asteroidide ohtu, sõnu „NASA hoiatab” tuleb lugeda nii, nagu „NASA teavitab”. Veebilugejate vastused ei erine kunagi, lootes, et asteroid tabab Lordide Koda, Alamkoja, ELi peakorterit või seda, millist poliitikut / näitlejat / lauljat / avaliku elu tegelast nad praegu vihkavad.

Näib, et Daily Expressi veebiversioon köidab paljusid lugejaid kasutajanimede ja avataridega, mis viitavad huvile 1930. aastate Saksamaa poliitikale või Põhjamaade sõdalastele või lihtsalt hüperpatriootilisele entusiasmile Inglismaa vastu. Nende kommentaarid on võluv melanž äärmusparempoolsete meelsuste toetamiseks ning täiesti mõistlik ja arusaadav mittemeelsus mitte-inglaste vastu. Enamikul juutide või holokausti teemalistest artiklitest on kommentaarid blokeeritud, et vältida juriidiliselt rakendatavate uusnatside arvamuste voolu, mis on Expressi lugejate jaoks vältimatu.

Artiklid pagulastest, kes üritavad jõuda Suurbritanniasse, toovad eranditult kommentaare, mis viitavad sellele, et kõige mõistlikum ja praktilisem lahendus oleks kogu Briti ranniku ümber okastraadiga (ja kuulipildujatega ning maamiinidega) harjatud kõrge müür, varustades rannakaitselaevu kuulipildujatega ja volitusi mõistatama paate ja pagulasi kuulidega, kinnitades mõõgad La Manche'i tunneli rongide ratastele, võimaldades põgenikel jalgsi siseneda La Manche'i tunnelisse, enne kui see teadlikult üle ujutada, ja üks eriti fantaasiarikas ettepanek; La Manche'i väina täitmine haide ja krokodillidega.

2018. aasta alguses ostsid Expressi traditsiooniliselt vasakpoolse Daily Mirrori omanikud Mirror Group. Ent raevuka parempoolse lugejaskonna võõrandumise vältimiseks jätkas Expressi veebiväljaanne koerte viledega seotud artikleid rassist, islamist, Brexitist ja sisserändest, mis võimaldas lugejatel jätkata suuvaha raevu. Lugejad märkasid isegi ilmselgelt rassistliku tooni väheseid vähenemisi, tekitades siiski kommentaare, et Express on nüüd „vasakpoolne kalts” või isegi „vasakpoolne prügi”. Paberversioon muutus veidi nõrgemaks, kuna uus redaktor mõistis, kui kohutav kalts oli see olnud eelmise omanduse all.

Lugejate ebajärjekindel raev EL-i vastu hõlmas kindlasti tõelist ja üldse mitte fakti, et EL valis ELi lipuks 12 tähte, kuna tähed on saatana sümbol. Need, kes nõuavad, et EL valis tähed 'punktide asemel', sest nad on satanistid, ei olnud ilmselgelt pööranud tähelepanu USA lipule, mis on arvatavasti üle nelja korra saatanlik.

Brexiti kuupäeva saabudes ilmus Daily Expressi veebis lõputult lugusid reetmisest, ähvardustest, invasioonidest jms, millel oli vähe seost reaalsusega, nii et kergesti juhitavad lugejad töötasid end täis vihaseks, tehes lõputuid kommentaare 'riigireetmisprotsessid', 'quislings' ja relvastatud ülestõusud, kui nad ei saanud soovitud Brexitit, ja üha hüsteerilisemad üleskutsed kõigile, kes Brexiti vastu hääletasid, pooma, vangistama riigireetmise eest või küüditama, niipea kui Suurbritannia oli lahkunud ELis. Üks lugeja uskus, et 'Euroopast saab 20 aasta jooksul Ühendkuningriigi koloonia' ja teine ​​väitis: 'Suurbritannid ei ole võõrastes kätes vangid ilma surmanuhtluseta!' teine ​​ütles: 'Ja see on seda väärt! Minu elu lõpeb oma riigi eest võitlemisega kurjade sissetungijate ja reeturite vastu! Jumal tänatud, et meie igapäevases igavas EL-i kontrollitud riigis juhtub midagi suurt! ' Armee kutsus üles lammutama parlamendihooned ja andma parlamendiliikmed karistuseks üle Brexiteritele ning mõned väitsid, et SAS astub Rahvaste poole ja teeb nende nimel vastikuid asju. Mõned lugejad vihjasid teadmistest salajastest parempoolsetest plaanidest teha tulevikus mingil hetkel „patriootide” nimel midagi drastilist („varsti”, „igal ajal”, „tuleb” või „nüüd algab”) ja varjatud ähvardused neile, kes ei nõustunud ('kui' ämblikuvõrk 'algab, siis parem peida').

Valim alates 16. jaanuarist 2019 (kasutajanimed on redigeeritud): „Isiklikult ootan ma kodusõda ja võtan meie maad tänava kaupa tagasi. Kui remoanerid tahavad meie riiki hävitada, peavad nad oma töökohad kinni panema ja selle nimel võitlema. 'Ootan huviga, et saaksin oma pumpajahipüssi lahkujate vastu kasutada. Varu piisavalt laskemoona, et võidelda WW3 vastu. 'Ma arvan, et lintšimine ei tule kõne allagi'. 'Ära anna nii kergesti alla! Nad kiigavad riigireetmise pärast veel. '... saadaval on palju lambiposte. See viiakse läbi meie demokraatia kaitsmiseks, nii et see pole ebamõistlik. ' '... see tuleb tagasi moes, tingituna vajadusest karistada meie reetureid'. 'Levell (sic) Dresden jälle, mis paneb räpased GERMS ÜLES kinni', 'ehitage need kolded parlamendi väljakule ja lasevad reeturite poomised alata', 'Aeg nende lollide lintšimiseks ... Aeg selle mustuse sorteerimiseks', 'On aeg tormata parlamenti ja lohistada need remoaner Mp-d majast köitega kaelas ning visata üle Westminsteri silla ja jätta nad rippuma ..' ja nii edasi.

Sellistest kommentaaridest teatamine tegi vähe vahet.

Hoolimata soovist hävitada Londonit ja tappa demokraatia nimel nii palju inimesi kui võimalik, olid nad järgmisel kuul nördinud kliimamuutuste protestiga ühistranspordis toimunud häirete pärast. Vihane oli see, et vasakpoolsed pidasid ronge kinni violetsete nägudega Brexiti hääletajate asemel, kes põletasid parlamendihooneid ja riputasid parlamendisaadikuid, nõudsid lugejad, et rongijuhid juhiksid meeleavaldajaid ja politsei kasutas nende peal elavaid kuule.

Woo

Nagu enamik tabloide, on kaEkspresson võtnud oma osa sensatsioonist woo ja vandenõuga kauplemine sageli kujul lihtsalt küsimuste esitamine või mõnikord pärit toitumisspetsialistid 'maskeerudes kui dieediarstid . See pole üllatav, sest Joy Desmond - omanik Richard Desmondi naine, kes mõlemad seda dikteerivadEkspresssisu, mis põhineb nende endi huvidel - sageli ümbersõnastatakse Twitteris lehelt @ILLUMINATI.

Näidislood

Euroopa Komisjoni president Jean Claude Juncker oli viimane ELi suurkaaslane, kes pildistati koodi andes, pärast seda, kui ta oli käega rombikujuline - tuntud kui [Angela Merkel Teemant - vesteldes eile Belgias Brüsselis Püha Miikaeli ja Püha Gudula katedraalis Te Deumi missa ajal Belgia kuninganna Mathilde ja Belgia kuninga Philippe'iga. See tuleb Suurbritannia uue peaministri järel Theresa May kujutati eraldi, tehes sama käeliigutust selle kuu alguses. [...] Vandenõuteooria veebisait illuminatiRex loetleb teemantmärgi esikümnesse illuminaatmärkide esikümnesse, kusjuures proua Merkel andis tagurpidi tegemise eest oma osa, mida see kirjeldab kui Merkel Rautet.

Vandenõuteoreetikud väidavad, et Vaikse ookeani lõunaosas Vanuatul vallandas seitsme magnituudiga maavärina, mis oli nii tugev, et seda kirjeldati kui 'planeedi raputamist'. [...] Teiste teooriate hulka kuulub ka tema potentsiaal tõmmata asteroid planeedile ja isegi see, et see juhib seda illuminati teadlased, paganama kippus portaali avama kurat tagasi Maale. Ükski ülaltoodust pole aga teaduslikult tõestatud.

YouTube'i UFO- ja vandenõuteooriakanalid on eetrisse saatnud video, mis filmiti väidetavalt 1992. aastal Šveitsis Eigeris ja mis näib olevat keha, millel on tulnukataoline ülisuur pea, suured silmad, väikesed, pöörlevad käed ja torso - umbes nagu stereotüüpne pilt tulnukast. ... Express.co.uk võib siiski teatada, et kaadrid pole midagi muud kui vana pettus aastast 2008, mida jagatakse tulnukate vandenõus YouTube'i kanalites uuesti. Brett ja Blake Cousins ​​postitasid video uuesti oma kanalile Thirdphaseofmoon ning seda jagas ka Secureteam10.

Teades, et nende lugejaskond sisaldab palju ufopähkleid, kohandatakse artikleid vastavalt. Express teatas, et Jupiteri kuule Europa plaanitud puurida pinna alla üherakuliste organismide otsimiseks sond ütles: NASA plaanib leida NUPLEARi jõul töötava puurimise abil JUPITERI lähedalt TULNUKAD ', koos lähedaste kohtumiste tüüpi humanoidi kujutisega. Lapse hõbedast õhupalli koos nööriga filmis keegi ebaaus, kes väitis, et see vilkus, kui lihtsalt tema kaamera fookus ei õnnestunud objektile lukustuda, kuid Express juhtis õnnelikult lugu sellest, et see on lennukist suurem ufo.

Näib, et lugejad ei suuda otsustada, kas Neil Armstrong ja Buzz Aldrin tõesti käisid Kuul ja nägid võõrast linna, kuid NASA varjas selle või kui nad ei läinud Kuule ja Kuu maandumised olid kõik stuudios võltsitud / Devoni saarel / Nevadas ja selle varjas NASA.

Teades, et nende lugejatel puudub üldjuhul igasugune teaduslik arusaam, töötab Expressi veebiversioon regulaarselt lugusid olematust „Nibiru planeedist“, ühendades tegeliku uurimise tõenäoliselt välise „planeedi X“ kohta Piibli prohvetliku ettekujutusega. maailmalõpu ekstsentrikud ja muud vandenõuallikad. Interneti-otsing 'Daily Express Nibiru' toob kümneid näiteid nende crackpoti jama kohta. Nibiru rünnaku kuupäev Maal muutub pidevalt, kui iga väidetav kuupäev möödub kataklüsmita, kuid entusiasmi selliste lugude vastu ei summutata. Väidetavalt peidab Nibiru end Kuu taga, on varjatud nähtamatuks, liigub ümber Päikesesüsteemi raskusastet trotsivatel viisidel ja on kontrollitud tulnukate poolt, kes implanteerisid kiipe valitud inimestesse, et nad saaksid meid teisi hoiatada, et ülestõmbamine on kui Nibiru lõpuks saabub. 2017. aasta artikkel „BRIAN COX ON NIBIRU: teleteadlane murrab vaikust X planeedi maailmalõpu ettekuulutuse üle” lihtsalt kopeeris tema säutsu, lükates kogu asja ümber, kuid lugejad ei olnud täielikult veendunud, kirjutades: „See on suur pettus. Olen teadlane ja hakkasin tõde mõistma alles paar kuud tagasi. See lugu on pooltõde pooleldi vale (nagu enamiku asjade puhul, mida kuulete). Kutsuksin teid üles tegema oma teadusuuringuid väljaspool tavateadust. Aga pole enam kaua jäänud, palun ärge jätke teadmatust enda pärast ',' nagu poiss, kes hundi hüüdis, kui see saabub, keegi ei usu ja on juba hilja ',' Esiteks ei tähenda märk tee midagi, see annab sulle ainult teada, kus sa oled ja mida oodata, stoppmärk ei vajuta piduripedaali, Ilmutusraamatus 12 kirjeldatud silt on toimunud, kui seda loed, näed kõiki muid sündmusi samuti toimub koht, planeet 7x või Nemesis on meie päikesesüsteemis. Olen seda filminud, olen teie torus Davypatt1-l, see planeet tuleb silmapiiril üles 2017. aasta septembris kell 6.30, Zeta Talk on you tube, annab ülevaade selle planeedi mõjudest sellel planeedil, minge vaadake 'ja' NASA ajab Nibiru lugu, sest nad tahavad inimesi kõrvale juhtida, mõistes, et me pole KUNAGI Kuul käinud ja et maa on lame '.

Lihtne Interneti-otsing „ajarändurite igapäevane ekspress” näitab, et alates 2018. aastast on üha enam lugusid „ajarändurid”, kes lisavad YouTube'i omatehtud videoid, väites, et nad on pärit aastatest 2055, 2087 või 3000, ning tunnistavad kohutavad tulevased sündmused nagu tuumasõda või tulnukate sissetung või aeg-ajalt positiivsed sündmused nagu tulnukate arvuti / inimhübriidid, kes võivad elada igavesti. Tõestuseks näitavad need ajarändurid oma mobiiltelefonis sageli udust videot, mille nad on salvestanud tulevasse linna. Mõni neist sarnaneb tähelepanelikult uurides ulmeliste filmide stseene.

RivaalitsemineDaily Mail

TheDaily Expresson pikaajalise konkurentsigaDaily Mail, enam kui tõenäoline, kuna need kaks on oma parempoolsete juhtkirja seisukohtade, seisukohtade ja sihtturgude poolest väga sarnased. Need kaks paberit ründavad sageli üksteise usaldusväärsust, paljud Expressi esilehed, sealhulgas hullumeelne loosung '20p odavam kui Daily Mail, ja kümme korda parem'. Kuigi see on 'kümme korda parem' kuiDaily Mailei ole raske feat, theDaily Expressei suuda seda reklaamikampaaniat ellu viia, võttes lihtsalt kõik Daily Maili seisukohad ja muutes omaenda kümme korda äärmuslikumaks, näidates selget arusaamatust sõnast „parem”.

Kindlasti ei saa ta veel surnud olla?

ÜlimEkspressjama trifecta: Diana, Brexi ja halbu asju Prantsusmaal, sest moslemid (juuli 2017)

Täpselt naguDaily Mailon vähiga seotud,Ekspresson selle ekvivalent hilja Printsess Diana . Vaatamata sellele, et ta suri 1997. aastal, on Diana pildid regulaarselt esilehelEkspress- arvatavasti lipumüügi suurendamiseks. Seda parodeeritakse korduvalt peaaegu kõikjal, alates lehtedest Eradetektiiv Russell Howardile Briti paneelisaates Naljaga Nädal keskmise deklareerimineEkspresspealkiri nagu

'ÄRA MINE VÄLJAS! SEE ON TÄIELIK QUEERI, BLOKE JA KURITEGEMIST! OH, KUI SIIN OLI AINULT DIANA ... '

See pole mitte ainult kummaline tähelepanek, millele koomikud hüppasid; see on piisavalt ühtlane Vikipeedia mainida seda tõsise punktina ja isegi mitte aastapäeva võiks takistada Dianal olemast esilehe uudised. See peatus mõneks ajaks 2007. aastal, kui Madeleine McCann sai lehe plakatitüdrukuks, kuid nagu allpool näha, koristavad nad endiselt Diana vanu esilehelugusid.

  • Samuti peate mõtlema, kui kaua läheb aega, kuni fotod saavad otsa. Me võime (ja saame) elada ilma temata, teate.
  • 17. september 2009

  • 18. september 2009

  • 21. september 2009

  • 26. september 2009

  • 24. oktoober 2009

  • 23. november 2009

TheEkspresson tähelepanuväärne ka paljude arvude levitamise tõttu Vandenõuteooriad hilise printsessi surma kohta - enamasti pärineb Mohammed Al-Fayed , lähedane sõberEkspressomanik Richard Desmond - tavaliselt väites, et MI5, MI6, Metropolitan Police või mõni muu julgeolekujõudude organ vastutas Diana surma eest ja et seal oli tohutu varjamine selle fakti varjamine. Toetab ka printsess Di kummitus Brexi , muidugi.