Kohaliku televisiooni omandamine

Viis USA suurimat telejaama omanikku

Mõned analüütikud ütlevad, et Aereo TV juhtumil, mis on nüüd USA ülemkohtus, võivad olla kohalike telejaamade jaoks katastroofilised tagajärjed, kui kohtunikud lubavad ettevõttel levi saates lüüa, maksmata sisutootjatele. New York Timesi David Carr hoiatas, et ühe sellise stsenaariumi korral leiavad „ettevõtted, kellele kuuluvad suured kohalike jaamade rühmad nagu Tribune Company ja Sinclair Broadcast Group, äkitselt palju vähenenud varakogude valduses”.


Kui see potentsiaalne oht ilmneb, ei ole see viimastel aastatel pidurdanud neid meediaettevõtteid oma kohaliku televisiooni osaluse dramaatilises laiendamises. Kümme aastat tagasi oli praeguse viie suurima kohaliku telekompanii omanduses olevate jaamade arv 190. Täna on see arv 464. Ainuüksi 2013. aastal vahetas omanikku umbes 300 täisvõimsusega kohalikku telejaama, mille hind oli suurem kui 8 miljardit dollarit. See on 195 müüdud jaama rohkem kui 2012. aastal ja rohkem kui neli korda suurem kui 2012. aastal tehtud tehingute dollariline väärtus.

FCC karmistas hiljuti reegleid, mis käsitlevad mitme jaama omamist samal turul. Kuid palju konsolideerumist on juba toimunud. Tänase seisuga kuulub viiele ettevõttele üks kolmandik riigi umbes 1400 kohalikust telejaamast. Siit saate teada, kuidas nad kogusid oma kohalikke televisiooniimpeeriume, samal ajal kui nad oma ajalehemahtu maha laadisid - kindel märk sellest, et Aereo või mitte, peetakse kohalikku televisiooni palju tervislikumaks ettevõtteks kui ajalehtedel.


  • Sinclair Broadcast GroupMarylandis Hunt Valley's asuv ja nüüd riigi suurim kohalik telejaamade omanik ostis 2013. aastal 63 jaama, sealhulgas seitse Allbritton Communicationsilt ja 22 Fisher Communicationsilt. Kui kõik pooleliolevad müügid toimuvad, omab Sinclair 77 turu 167 telejaama, haldab seda või osutab teenuseid, ulatudes peaaegu 40% -ni USA elanikkonnast.
  • Nexstari ringhääling,peakorter asub Texases Irvingis, on oma portfelli kasvatanud 108 jaamani 56 turul - see on 140% suurem kui 2004. aastal omatavate jaamade arv. 2014. aasta märtsis lõpetas Nexstar Citadel Communicationsilt kolme jaama omandamise 88 miljoni dollari eest, samas kui Eelmisel kuul kiitis FCC heaks viie jaama ostmise Colorados ja Floridas. FCC-l on veel pooleli ettevõtte omandamine veel 29 jaama osas, mis tehti teatavaks 2013. aastal.
  • Üldine keskmineVirginia osariigis Richmondis asuvale ettevõttele kuulus kunagi hulgaliselt ajalehti. Kuid 2012. aastal müüs ettevõte kõik oma paberid (63 päevalehte ja nädalalehte) Berkshire Hathaway, Inc. tütarettevõttele World Media Enterprises, Inc. 142 miljoni dollari eest. Ja Media General on kahekordistanud oma kohalike jaamade osalust, teatades 2014. aasta märtsis plaanist osta LIN Media 43 jaama 1,6 miljardi dollari eest.
  • Hall Televisioonkuulus kunagi ajalehefirmasse nimega Gray Communications Systems. Kuid see viis need viis päevalehte 2002. aastal teiseks ettevõtteks. Viimase kümnendi jooksul on Gray Television rohkem kui kahekordistanud endale kuuluvaid jaamu - nüüd vaid ühe koha peal Media Generali taga 73. 2013. aasta novembris teatas Grey Television Yellowstone Holdings'i ostust neli jaama 23 miljoni dollari eest.
  • Tribune Co,asub Chicagos, vabanes 2012. aasta detsembris pankrotist ja sõlmis seejärel 2013. aastal kõige rikkama üksiku tehingu, kulutades 2,73 miljardit dollarit 19 jaama omandamiseks Local TV Holdingsist. Tribune on veel üks meediaettevõte, mis on televisioonis bullish ja ajalehtedes rohkem. Ettevõte on müüki pannud kõik kaheksa oma ajalehte, kuid pärast pakkumuse saamata jätmist kavatseb ta need nüüd eraldada eraldi ettevõtteks.